Jean-Ralphio Saperstein (inflixion) wrote in ontd_glee,

Chord Overstreet dating Kevin McHale's best friend's ex?

Tags: photos: candids, why are you posting chad overstreet
  • Post a new comment

    Error

    Comments allowed for members only

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 89 comments
Previous
← Ctrl← Alt
Next
Ctrl →Alt →

nightfury

June 27 2012, 21:19:30 UTC 2 years ago

i thought this post would have more kevin

sinead_xoxo

June 27 2012, 21:52:51 UTC 2 years ago

I love Ashley Benson and I love me some Chord so <3

latexana

June 27 2012, 21:55:36 UTC 2 years ago

ugh, why does he always date bitches? date me Chord! I'm nice (mostly).

factionb

June 27 2012, 22:21:29 UTC 2 years ago

stop with the beards and just let colferstreet happen, chord

j_lilypad_j

June 27 2012, 22:33:07 UTC 2 years ago

ugh, i would like to do many things with/to him, but mostly to him...

lily_1990

June 27 2012, 23:14:58 UTC 2 years ago

The one time she's photographed with Chord - "OMG, NEW COUPLE!!!"

The 1556433456 times she's photographed with Shay Mitchell - *silence*

This ignorance rn.

gilliang3

June 27 2012, 23:19:31 UTC 2 years ago

lol, m t e

storyofsomeone

June 27 2012, 23:23:15 UTC 2 years ago Edited:  June 27 2012, 23:24:46 UTC

lol last week she was dating keegan, julian and all her co-stars

false rumours again, now give me shayley

girlonfire

June 27 2012, 23:36:06 UTC 2 years ago

He just keeps dating ppl I hate but at least she looks like a mess in these photos.

Wtf is with his hand in the last pic? Looks painful.

nicolaroberts

June 27 2012, 23:36:21 UTC 2 years ago

b a s i c

canadian_pride2

June 27 2012, 23:58:59 UTC 2 years ago

not gonna believe this because shayley is endgame imo

theholyghost

June 28 2012, 01:53:00 UTC 2 years ago

basic is as basic does
or s/t

detache

June 28 2012, 05:27:42 UTC 2 years ago

wait. who's kevin's best friend? I'm really confused.

nicolaroberts

June 28 2012, 06:50:42 UTC 2 years ago

justin thorne
Previous
← Ctrl← Alt
Next
Ctrl →Alt →